5 idei de atragere a clienților în mediul online 2

5 idei de atragere a clienților în mediul online

Când vine vorba de mediul online, acesta este extrem de competitiv și de cele mai multe ori multe afaceri se chinuie să atragă clienți noi.

Practic când ai o afacere ce interacționează în mod direct cu mediul online și o mare parte din conversii vin de acolo, depinzi de acesta precum de oxigen ca să respiri.

Astfel simți nevoie aproape în permanență să descoperi metode noi de a atrage clientelă. Nu numai pentru ați crește afacerea și a favoriza în același timp și angajații tăi, dar a te descurca și tu mai bine pe partea financiară și în același timp de a căpăta noi skilluri.

Însă cum atragi clienți? Ce faci? Cum faci?

În acest articol am să vă dau 5 idei prin care puteți atrage clienți în mediul online. Eu vă prezint idea de bază, după rămâne la latitudinea dumneavoastră să o dezvoltați și/sau adaptați pentru obiectul de activitate ce-l întreprindeți.

1.Promovarea plătită

Nu știu dacă mai este un secret.

Promovarea plătită este una din cele mai eficiente metode pentru a atrage clientelă nouă.

Nu numai că-ți oferă un control sporit asupra a ceea ce afișezi potențialului client, dar printr-o serie de date statistice poți face preconizări viitoare destul de precise.

Unde poți promova afacerea cu succes?

  • Facebook
  • Instagram
  • Google Adwords
  • Linkedin (mai mult pentru produse premium/business)
  • Youtube
  • Banere/articole pe site-uri de nișă sau bloguri

2.Articole informative

Articole informative, adică articole care să aducă valoare celui care le citește. Astfel puteți să informați clientul în ceea ce privește anumite aspecte mai tehnice și dacă consideră necesar ajutorul unui profesionist poate super ușor să intre în contact cu dumneavoastră.

Ideal ca la sfârșitul articolului să fie un buton sau link către înformațiile de contact.

3.Emailuri

Oricât ai crede, promovarea prin email nu e moartă.

Bine, acum nu mă refer să cumperi o bază de date și să faci spam.

Colectezi email-uri pe site-ul tău cât se poate de legitim și după transmiți oferte exclusive doar pe adresa de email.

Acesta este doar un exemplu, poți să faci orice care aduce un beneficiu clientului potențial și o să-l determine să se aboneze la newsletterul tău.

4.Clipuri video informative / recenzii video

Poți pune niște clipuri video informative despre ceea ce faci, cum faci sau în cazul produselor ce le comercializezi poți face câteva recenzii video în care le arați în prim plan cum funcționează și în același timp prezinți opțiunile.

Chiar dacă poate fi dificil în anumite situații să vii cu un format video, nu este imposibil, doar trebuie să încerci, până la urma urmei nu ai nimic de pierdut.

5.Cupoane de reducere

Una din cele mai vechi metode de atragere a clienților în mediul online cred că este implementarea de cupoane de reducere.

Sunt perfect conștient că această metodă nu poate fi aplicată pentru toate business-urile, însă pentru magazinele online sau cei care oferă anumite servicii se poate găsi o metodă.

La magazinele online se pot afișa popup-uri clienților care stau o anumită perioadă de timp pe site, pe o anumită categorie, clienților fideli sau celor care nu au finalizat comanda li se poate trimite un cupon pe mail ce îi va stimula să revină, iar în cazul serviciilor puteți aplica reducere la mai multe servicii cumpărare în același timp.

Nu toate metodele de mai sus vor funcționa pentru afacerea ta. Asta pentru că există factori individuali ce fac anumite metode să funcționeze foarte bine, iar altele să eșueze lamentabil.

Ține de tine și imaginația ta în implementarea acestor metode și adaptarea lor la ceea ce faci.

Dorești să îți sporești vânzările în mediul online? Ne poți contacta oricând și putem programa un apel telefonic.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen + fifteen =